21 Ekim 2008 Salı

SOBEeeeee!....


Merhabalar Canlarım!..Yıldız arkadaşım beni sobelemiş soru ise EVDE NEFRET EDİLESİ DURUMLAR..

1) Genellikle liste hazırlayıp markete gitmeme rağmen en önemli olmazsa olmaz birşeyi unutmam sinir bozucu oluyor. ( evimiz 6.kat ve ne yazıkki asansörümüz yok tekrarşarı çıkmaktan nefret ediyorum..)
2) Ütü yapılmak üzere çamaşırların Ağrı dağı seviyesine ulaşmasından neffret ediyorum.(ütü yapmayı severim aslında ama işe başladığımdan bu yana ütü başlı başına sorun oluyor.)

3) Tam da misafir davet ettiğim gün suların kesilmesinden nefret ederim.

4) Ne kadar sık temizlik yapıyor olsamda (şimdilerde hiç öyle değil :))) toz zerreciklerini görmek hiç hoş olmuyor.

5) Hazırlık yaptığım halde Misafirlerimin son anda işi çıkıp gelmemesinede sinir olurum.
6) Özellikle pazar günü sabahın köründe zillere basıp kaçan çocuklardan nefret etmiyorum ama çok kızıyorum.

7) Apartmanda sesin kimden geldiğini bilmeden yükses sesle çalan müzige
8)O kadar özenipkayıp balkona astıgım çamaşırların üzerine birşeyler çırpılmasına , sonra da aaa benmi çırpmışım bir daha dikkat ederim kusura bakmayın denmesi ( o anda aklımdan neler geçiyo inanamazsınız :) )

9) Hayvanları çok severim aslında ama karşı komşum balkonda 20-30 kadar güvercini var ortaklaşa bakıyoruz da diyebilirim balkonu adeta istila ediyorlar son derece rahatsız olmama rağmen birşey söyleyemiyorum buda beni son derece rahatsız ediyor..
anneminkiziyim.blogspot.com/ arkadaşlarımı sobeliyorum..

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Nur KILIÇ:

Teşekkür ederim Özlemcim...
Nefret ettigimiz şeyler hemen hemen tüm ev hanımlarının ortak şeyleridir eminim, ama madem sobe konusu bende bir liste yaparım, bakalım aklıma neler gelecek.
Görüşmek üzre.
Sevgiler...