6 Şubat 2009 Cuma

Saklanmayan ebedir:)) SOBEEEE

Nerdeyse bir ay olucak sayfamı yenilemeyeli,geçerli nedenlerim var, yaklaşık 2 haftadır rahatsızdım hiç bu kadar uzun süren bir gribe yakalanmamıştım kutu kutu haplar şuruplar banamısın demedi tam iyileştim derken tekrar düştüm ama bir kaç gündür keyfim yerinde Allaha şükür. Sevgili arkadaşlarım yıldız ve sarıgülbeni sobelemiş cevaplayalım bakalım

Yaptığım 4 iş???
1)İlk ve asıl mesleğim olan anasınıfı öğretmenliği
2)Bir ara ön muhasebe
3)Kısa bir dönem satış elemanı
4)Yine kısa bir dönemdir de kendi iş yerimizde çalışıyorum.

Defalarca izlediğim 4 film???
1) Titanik
2)Babam ve oğlum
3)Hababam sınıfı
4)Issız adam (son 15 dk.sı)
Yaşadığım 4 yer???
İstanbul'da doğdum ve büyüdüm hala orda ikamet ediyorum.

İzlediğim 4 Tv programı???
1)Aşk_ı memnu
2)Lost
3)Benim annem bir melek
4)Komedi dükkanı

Tatil için gittiğim 4 yer
Eşim ve ben yeni yerler görmeyi ,gezmeyi çok severiz Türkiye'nin gezilip görülmesi gereken bir çok yerinede gittik ama en çok beğendiğim yerler
1) Karadenizde (sümela manastırı,Ayder yaylası,uzungöl ve şelaleleri)
2)Denizli (Pamukkale)
3)Bodrum
4)Marmaris
Sevdiğim 4 yemek???
Yemeklerin bir çoğuyla aram iyidir:))))
1)Mantı
2)Çiğ köfte,yumurtalı köfte,kısır (bulgurlu olan herşey yazmalıyım sanırım.)
3)Tavuklu pilav
4)Patates,köfte

Hemen şimdi olmak istediğim 4 yer???
1)Anne ve babacığımın yanında
2)Paris'te
3)Tarkan'ın konserinde
4)Sevdiğimle başbaşa romantik bir yemekte
Bir kar tanesi olsaydınız ilk nereye düşmek isterdiniz ?
1)Sevdigimin avuçlarına
2)Çiçek bahçesine
3)çocuk parkına
4)Güneyde bir yerlere
Bende meltem rüzgarı ve nihanarkadaşlarımı mimliyorum.hadi kolay gelsin arkadaşlar!...

2 yorum:

SEDA dedi ki...

canım yaa geçmiş olsun kendine dikkat et özlettin kendini valla bir daha bu kadar ara verme selamlar grsz

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar canim, gecmis olsun, hem grip olmus hem düsümüssün. Allah saklaya bekleye kendine iyi bak, sevgiler....