11 Temmuz 2008 Cuma

hindistan cevizli kurabiye

MALZEMELER
125 Gr. Margarin
yarım su bardağı sıvı yağ
1 yumurta(sarısı içine beyazı dışına)
1,5 çay bardağı pudra şekeri
1 limon kabuğu rendesi
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
aldığı kadar un
1 su bardağı hindistan cevizi
2 yemek kaşığı bal
file fıstık


YAPILIŞI
margarin,sıvıyağ,şeker,yumurta sarısı,vanilya,limon kabuğu rendesi,kabartma tozu,un ile kulak memesi kıvamında bir hamur yapın.Hamurdan ceviz büyüklüğünde parçalar koparıp yuvarlayın.kurabiyeleri önce yumurta akına sonra hindistan cevizine bulayın.yağlanmış tepsiye dizin kurabiyelerin ortasına parmağınızı bastırın.180c de hafif pembeleşene dek pişirin.(benim kurabiyeler fazla pembeleşti:)pişerken kurabiyelerin çukurları kaybolursa belirginleştirin.fırından çıkan sıcak kurabiyelerin çukurlarına balla karıştırdığınız fıstıkları paylaştırın.bu kurabiyenin üstüne başka kurabiye tanımam tek kelimeyle süperrrr diyebilirim ve şiddetle yapmanızı tavsiye ederim.kurabiyelerimi yemiş vede beğenmemiş biri yokk. deneyin bana hak vereceksiniz.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

selam canım ellerine sağlık
,çok nefis bi görüntüsü var dayanamadım bi tane aldım.sevgiyle kal

RUMEYSA dedi ki...

merhabalar ellerinize sağlık her şey harika görünüyoo hele o yenilesi güzellikler adlı posttaki şeylere bayıldımm :)

rümeysaninrüyasi dedi ki...

HAYIRLI GECELER POÇAYA BAYILMIŞTIM KURABİYELER HARİKA OLMUŞ ELLERİNE SAĞLIK